کجایند مردان بی ادعا؟؟؟؟

سلام

این اولین پست من بعد فاراغ التحصیلی کامله،1دی 89 فارغ التحصیلی رو گرفتم.

1تیر 90 اعزام به خدمت مقدس سربازی....

دلم واسه دوستان تنگ شده،نمی دونم سر می زنند اینجا یا نه اما ما می نویسیم و می گیم

" که می خونن شمام بگید میخونن.."

کنکور 90 هم شرکت کردیم بهتر از 89 بود.خدا رو شکر صبح کنکور سوال ها رو طرح نکرده بودند فکر کنم امروز یکی دو روز روش وقت گذاشته بودند.

انشالله تا دو سه روز دیگه سوال های کنکور می ذارم و اگه بشه جواب های تشرحی هم براش می ذاریم.

دوستان دارم همه تون دربست

همه رفتن....

سلام

آره دوستان ما هم دوران دانشجوییمون تموم شد.

باهمه خوبی ها و بدی ها.

با همه بالا و پایین ها.

باهمه اشک و لبخندها بعد از افتادن یک درس(البته اشک ها واسه دخترا بود لبخندام واسه پسرها)

باهمه بیرون نرفتن ها

باهمه یه دفعه مهربون شدن ها

باهمه همه همه اتفاق ها

بسی رنج بردیم در این سال چهار

که لیسانس بگیریم و باشیم بیکار

(بیت آخر ماله خودمه کسی ادعای روش نکنه ها)

درآخرم به قول معرووووووف

بابا اصلا "توهاااااااااااااااااااااا،مانه!!!"

دوستون دارم

چه کنم با دل تنگ!

شما بگید چه کنم؟

خواهشا نظر بدید دلم واسه همتون تنگ شده....

اگر لپ‌تاپ‌ خيس شد چه کنیم ؟

براي كاربران لپ‌تاپ جلوگيري از اتفاقاتي مانند برگشتن ظرف آب، چاي يا ساير مايعات روي لپ‌تاپ تقريبا سخت است، زيرا لپ‌تاپ‌ها به دليل خاصيت حمل و نقل آساني كه دارند بيشتر در معرض اين اتفاق يا آسيب‌هاي محيطي قرار مي‌گيرند.


پس اگر بر حسب اتفاق يك فنجان چاي يا ليواني نوشيدني روي لپ‌تاپ شما ريخت به نكات زير توجه كنيد.
1 - بلافاصله سيم لپ‌تاپ را از برق کشيده و باتري آن ‌را خارج کنيد.
2 - تمامي کابل‌ها و اتصالات را از لپ‌تاپ جدا كنيد. سپس لپ‌تاپ را سر و ته کنيد و آنقدر به اين حالت نگهداريد تا همه مايعي که داخل آن شده، خارج شود.
3 -مراقب باشيد که مايعات به ال‌سي‌دي نرسد و هيچ تماسي با صفحه نمايش لپ‌تاپ پيدا نکند. به هر حال اگر مايعي را روي صفحه نمايش ديديد بدون فوت وقت آن ‌را با يک حوله خشک کنيد.
4 - بسته به ابزارهايي که در اختيار داريد و مهارت‌هاي فني که از قبل آموخته‌ايد، سعي کنيد تا جايي كه امكان دارد، تمام قطعات آن ‌را از هم جدا کنيد. پيچ‌هاي تمام قطعات خارجي را باز کنيد و پوسته پلاستيکي آن ‌را برداشته تا به مدار ‌الکترونيکي داخل آن دسترسي پيدا کنيد. شايد بتوانيد پا را از اين هم فراتر گذاشته، همه قطعات آن‌را از هم جدا کرده و آنها را درست و حسابي خشک کنيد.
5 - هنگام انجام اين كارها، تا جايي پيش برويد که به اشکال برنخوريد و به زحمت و دردسر نيافتيد. مي‌توانيد پس از اين به نمايندگي‌ها و تعميرگاه‌هاي مجاز لپ‌تاپ مراجعه کنيد، اما مطمئن باشيد، همان اقدامات اوليه شما نيز به اندازه کافي در نجات لپ‌تاپ‌تان مؤثر بوده است.
6 - توجه داشته باشيد که عمل شستشوي بردهاي الکترونيکي داخلي لپ‌تاپ به‌وسيله مايعات و اسپري‌هاي مخصوص مدارهاي الکترونيکي را فراموش نکنيد. اين کار در مورد آب آسانتر بوده و در مورد نوشيدني‌هاي ديگر که خاصيت رسانايي بيشتري دارند و داراي جرم و حالت چسبندگي هستند، به‌مراتب مشکل‌تر است. در اين موارد، حتما يک دستکش لاستيکي دست‌تان كنيد و يک حوله را کاملا آغشته به مايعات تميزکننده مدار الکترونيکي کرده و همه قطعات و بردهاي داخلي را به اين وسيله تميز کنيد.
7 - لپ‌تاپ را به حالت پشت و رو قرار داده و براي چند روز در يک اتاق گرم و خشک رها کنيد. هر چه اين زمان طولاني‌تر باشد براي قطعات لپ‌تاپ بهتر است. از به‌کار بردن سشوار براي تسريع در امر خشک شدن اجتناب کنيد.
8 - در اين مرحله؛ قطعات خشک شده لپ‌تاپ را سر هم کنيد و پيچ‌هاي آن‌را ببنديد. اگر لپ‌تاپ‌تان روشن نشد به احتمال قوي ديسک سخت آن هنوز کار مي‌کند. آن‌را خارج کرده و به يک رايانه ديگر متصل کرده و ديتاي درون آن‌را بازيافت کنيد.

علوم کامپیوتر یعنی::::::::::::::::::::::::::::


ع :علم

ل: لیاقت

و :وقار

م : متانت

ک : کوشش

ا :ادب

م :مهارت

پ : پویندگی

ی : یکرنگی

و : ورزیدگی

ت :توانمندی

ر: راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برگرفته از وبلاگ علوم کامپیوتر یزد

سوالات ارشد علوم کامپیوتر

سلام

بعد از الطاف سازمان سنجش بالاخره سوالات یکی از دوستان (افشین امینی) به دست من رسوند و منم سریع برای دوستان گذاشتم.

اینم لینک: http://www.4shared.com/file/258252543/55937830/Computer_Science_89.html

کارنامه ارشد علوم کامپیوتر

سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان...

چند تا کارنامه ی ارشد علوم رو واستون گذاشتم تا یه مقدار درصدا دستون بیاد..به درد من که نمی خوره چون زیاد واسه ارشد آماده نیستم..ان شالله دوستان استفاده کنند اینم لینکهاش:

کارنامه 1

کارنامه 2

کارنامه 3

کارنامه 4

کارنامه 5

کارنامه  6

استاد شریفی هم رفت!

سلام به همه دوستان بخش. امروز صبح آقای شریفی به خیلی از بچه ها (حداقل آنهایی رو که ای میلی ازشون داشته) ای میل زده و یه خداحافظی کرده. متن نامه رو پایین می آرم. براش آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم هر روز سطح علمی و توانایی تدریس ایشون بالاتر بره.

Dear Friends,
 
 I am currently out of Iran. I have begun my next graduate study level in Concordia University @ Canada.
Maybe someday I come back to Iran (my beloved country and family) or Maybe I stay here for the rest of my life.

It has been a good experience and chance  for me to see you, talk to you, be in contact with you and even learn from you.
I have always said that the only reason that I have been continuing my teaching in Bahonar is only you the students, not the
department dean and any other official person there.

I wish we all can see and sense someday in which we can breathe a better air, feel happy and get our rights in Iran !!

Who knows ?! Maybe someday again, we could see each other.
It is my pleasure to be in contact with you all and do whatever I can.

Sincerely Yours,
 Mehdi

mehdi.sharifi@gmail.com

حمید صنعت نما تدریس می کند...

سلام به بچه های گل بخش پس از یک سال یه مطلب می نویسم(نشد ننویسم...) امشب تو سایت دانشگاه داشتم یه نگاهی به دروس ترم آینده می انداختم که اسم حمید صنعت نما رو تو لیست اساتید دیدم واسه من که خیلی جالب بود که ایشون دوباره شروع به تدریس کردند گفتم به شما هم خبر بدم شاید واستون جالب باشه...آقای صنعت نما درسای شی گرایی،مباحث ویژه و سیستم عامل رو ارائه دادن که دوستان می تونن این درسها بگیرین و از وجود ایشون بهره ببرند. اما چند نکته دیگه در انتخاب اساتید  جلب توجه می کرد که مهمترینشون (البته واسه سال پایینی ها) درس اصول سیستم های کامپیوتری بود که دیگه اسم  آقای حسینی نسب  به عنوان استاد این درس نبود و خانم ماهانی این درس رو ارائه می دن که برای ما جای حسرت داره چون دانشجویانی که آقای حسینی نسب استادشون بوده درصد زیادی شون در کنکور ارشد با این درس مشکل داشتند و دارن..نکته بعدی این بود که نامی از آقایون میروزیری و شریفی در بین اساتید به چشم نمی خورد البته چند تا درس استادشون مشخص نبود و شاید به این دو استاد گرامی داده بشه..در آخر آنالیز هم دو استاد ارائه دادن که یکیشون آقای ریواز و دیگری هم خانم تاج الدینی بودند و خبری از خانم کیانفر نبود...

این رو هم اضافه کنم که ممکن است همانند ترم های پیش اساتید مجددا تغییر کنند اطلاعات ما بر اساس سایت دانشگاه می باشد . این انتخاب اساتید قطعی نیست..

به هر حال ما این تغییرات رو به فال نیک می گیریم و امیدواریم بخش طراوت چند سال پیش رو به دست بیاره.. 

انشاالله به وبلاگ هم یه سر و سامونی می دیم...

تا بعد...

انا لله و انا الیه راجعون

سلام. چند دقیقه پیش یکی از دوستان خبر ناراحت کننده ای بهم داد. پدر یکی از همکلاسی های مهربونمون به رحمت ایزدی پیوستند. خدا رحمتش کند. از همین جا به دوست عزیزمون آقای رجائیان تسلیت عرض می کنیم و از خداوند برای او صبر مسئلت می نمائیم.